tiistai 13. helmikuuta 2018

Tupareissa

10. päivä helmikuuta

Klo. 15:00 siskoni oli tarkoitus järjestää hänen "uudessa" asunnossan tuparit, joita hän joutui lykkäämään oltuaan loppuvuodesta kipeänä. Olin tullut Hyvinkäälle jo päivää aiemmin. Vanhempani olivat vielä huonossa kunnossa pitkään sairasteltuaan, joten oli ihan hyvä että siskoni otti minut luokseen muutamaksi yöksi.

Olin tuonut mukanani shampanjaa, jonka avomieheni sai 30- vuotis lahjaksi. Emme itse tulisi juomaan sitä, niin parempi antaa eteenpäin. Itse en pidä shampanjhasta yhtään, niin mukava antaa se jollekin joka siitä pitää. Siskoni leipoi chokolade chip cookiesseja,bageleja ja omenakaura paistosta ja sen kanssa soijajäätelöä.


Oli kyllä mukava nähdä siskon ystäviä pitkästä aikaa.  Meitä oli yhteensä viisi, mutta pienemmässä porukassa usein on hauskempaa. Pelailtiin lautapelejä ja syötiin kaikki, mitä oli tarjolla.


Päälläni oli  Mangon aleista, joskus ostamani turkoosin mekon ja kaulaassa Kalevalakorun. Korun sain  äidiltäni, kun hän ei pystynyt enään itse sitä käyttämään. Olen alkanut pitää hiuksiani öisin ranskalaisillaleteillä, avattuani letit aamulla tukka on kauniin kihara ja tuuhea. Olen jo liian pitkään sietänyt lättätukkaa.



Kellon ollessa noin 22:00 vieraat alkoivat hiljalleen tehdä lähtöä. Olin kiitollinen, kun pääsisin viimein käymään suihkussa ja vaihtamaan mekon yökkäriin.

12. päivä helmikuuta


Lähdin klo. 15:00 bussilla takaisin Helsinkiin. Matka taittui nopeasti ja mukavasti musiikkia kuunnellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti