lauantai 5. helmikuuta 2011

Kirppari kierroksella

Minulla oli kauhea into perustaa ihkaoma blogi joten laitoin viikko tai pari sitten suunnitelman alulle. Vielä pitää tehdä jotain pientä hienosäätöä ja bloggaus voi alkaa.

Esittelen itseni olen Marianne 19-vuotias keväällä pukuompelijaksi valmistuva nuori nainen. Olen kiinnostunut lukemisesta ja myös kiinnostukseni blogin pitämiseen heräsi. Tajusin aika pian ettei pukuompelijan ala ollut sitä millaiseksi sitä luulin. Joten alan vaihto voisi siis olla paikallaan.
Kirjoittelen tänne arjestani ja sen pienistä iloista ja mm. lisäilen kuvia ostamistani vaatteista, asusteista ja kaikesta siltä väliltä. Toki muitakin kuvia tulen laittamaan tänne kunhan ensin pääsen alkuun.

Olin tänään serkkuni kanssa kirpputori kierroksella Helsingissä. Suuntasimme kohti Valtterin-kirpputoria. Sieltä mukaani tarttui 2€ maksava leppäkerttu-rintakoru. Sitten suuntasimme Kairavarin Kanuunaan. Sielä hetken kierreltyäni menin erilliselle vintage-osastolle. Sielä sitten katselin erinäisiä laukkuja ja tutkailin hintoja. Laukut joista olin kiinnostunut eivät osoittautuneet niin hienoiksi, että olisin valmis maksamaan  niistä kovinkaan paljoa. Jatkoin kiertelyä muilla osastoilla. Palasin tuolle samaiselle osastolle ja katselin uudestaan jospa minulta olisi jäänyt jotain huomaamatta. Huomasin söpön pyöreän mallisen olkalaukun. Laukku oli aitoa nahkaa ja edessä mustaa- ja punaista mokkanahkaa. Se näytti melkeinpä käyttämättömältä mutta oli nahkassa pari pientä naarmua. Ihastuin laukkuun niin paljon että minun oli pakko ostaa se. Jouduinkin laukusta pulittamaan sen 48€ mutta olihan se hintansa väärti enkä kadu ostostani yhtään. Eikä se edes ole kallein verrattuna muiden siellä myytävien laukkujen hintoihin. Laukun sisäpuolella lukee Via Veneto Genuine leather Made in Italy eli  kyseessä on siis ihan laadukas laukku.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti