maanantai 12. maaliskuuta 2012

Synttärisankari

Tänään tuli täyteen 21vuotta. Niin se aika vaan kuluu. Aamulla herätessäni minua odotti kaksi lahjakassia pöydällä ja kaksi korttia. Heti kun äiti huomasi minun heränneen hän ryntäsi luokseni laulaen "paljon onnea vaan"... Sain äidiltä ja isältä lahjaksi pelin nimeltä Tyyli ja trendit, mitä jokaisen tulee tietää, itse valitsemani kaulakorun titiMadam- verkkokaupasta minulle olisi tulossa vielä toinenkin lahja, mutta vähän myöhemmin. Avasin siskoltani saaman lahjakassin, josta paljastui Pendulum live at Brixton Academy cd:n. Tuo viimeinen lahja, jonka äiti osti minulle, oli hevos-taulu, jota olin jo kauan halunnut. Aamupäivällä äiti ajoi meidät Askoon. Katselimme hetken sitä kuuluisaa hevostaulua, joka ei ollut kyllä täsmälleen samanlainen mihin alkujaan ihastuin, mutta se ei haitannut. Päätin että tuo taulu, se on minkä haluan viedä kotiini, josta tulee silmäteräni. Nyt taulu nojaa lipastooni, ja odottaa ripustamista. Lupaan laittaa blogiini uudemman kuvan taulusta jahka olemme saaneet laitettua sen seinälle asti...


                                          Persikka-rahkapiirakka oli synttärikakkuni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti