keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Aikakauslehtiä

Eilen lähdin klo. 11:00  työvoimatoimistolle, jossa minulle oltiin, varattu aika työvoimavalmentajan haastatteluun. Haastattelussa katsottiin  nykyinen tilanteeni. Olen hakenut harjoittelupaikkaa Citymarketista ja minulle on myönnetty paikka vaateosastolta. Ensin heidän pitää vain täyttää muutama lomake, joka viedään työkkäriin. Olen hakenut neljään eri kaupunkiin opiskelemaan. Suunnitelmani ovat tällä hetkellä, niin hyvät ettei työvoimavalmentajan apua, tällä hetkellä kaivata. Minun pitäisi käydä työkkärissä udestaan kumminkin viimeistään 18. huhtikuuta. Nyt pitää vain jaksaa odottaa, että minulle soitetaan Citymarketista. Maanantaina kävin pitkästä aikaa Torikadulla muokkaus tunnilla. Pian olisi tarkoitus mennä taas uudelle ryhmäliikunta tunnille.

Kotiin päästyäni katsoin postilaatikkoon, josko sinne olisi tullut päivän postit. Olihan sinne, päällimmäisenä oli minulle kirje ja Trendi-lehti. Heti sisälle päästyäni tein ruokaa. Sen jälkeen vaihdoin vapaalle käänsin radion auki ja istui sohvalle lueskelemaan upouutta Trendiä. En ole kerinnyt lukea lehteä vielä loppuun, mutta kiinnostavalta se ainakin vaikuttaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti