tiistai 2. heinäkuuta 2013

Kyllä kesä on kiva

16. päivä olin poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa Rock The Beach festivaaleilla. Esiintyjiä oli monia, mutta ykköseksi lukeutui Green Day pääesiintyjänä.

28. päivä lähdimme kummitätini luo Vesivehmaalle hakemaan uutta perheenjäsentämme. Mukaamme saimme pienen mustan karvapallon. Teimme koiravauvalle petin minun ja siskoni väliin takapenkille.  Olimme matkalla mökillemme.  Karvapallo sai nopeasti nimen, jonkai äiti oli keksinyt ja se oli Milli.


Mökille päästyämme kävimme siskoni kanssa uimassa. Sain heitettyä talviturkin. Saimaan vesi oli yllättävän lämmintä. Saa nähdä miltä se nyt tuntuu, kun on satanut vettä rankasti kaksi päivää peräkkäin. Pidimme myös yhtenä päivänä photoshootin, jossa hän kuvasi minua minun tekemissäni mekoissa. Vastapalveluksi minä kuvasin häntä hänen itse tekemissään mekoissa. Paarmat tosin jaksoivat kiusata ja pörrätä pään ympärillä. Ne sitten tykkäävät helteestä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti