sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Nickelback Hartwall Areena 16.9.2012

Illalla oli tarkoitus mennä poikaystäväni kanssa katsomaan Nickelbackin konserttia. Itse bändistä en ollut kovin vakuuttunut mitä olen kuullut heidän musiikkiaan levyllä ja radiossa. Ajattelin kumminkin, että mennään nyt katsomaan mitä heillä on tarjota. 20:00 lämppärinä ollut Gauhtry aloitti settinsä. Tässäolisi pieni maistiainen heidän setistään.


Daughty lämmitteli vähän vajaan tunnin. Sitten pääesiintyjä Nickelback saapui lavalle ja yleisö villiintyi.  Keikka alkoi todella näyttävästi ja lumouduin heti. Olen nyt täysin vakuuttunut, että heidän musiikista kannattaa pitää. Ehdottomasti menen uudestaan katsomaan heidän keikkaansa, jos vielä Helsinkiin saapuvat. Nickelbackin lava- ja valoshow oli aivan upea olin lumoutunut. Tässä maistiaisia.



Ilta oli ihan mahtava ja olen nyt täysin vakuuttunut, että Nickelback on kaikkea muuta livenä. Olin todella positiivisesti yllättynyt :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti